torsdag 29. januar 2009

Bath

Du lurer kanskje på hvor i England du befinner deg? Det er
ikke mye å lure på, for du befinner deg i Bath, eller i alle fall
rett utenfor Bath. I de vakre åssidene som omgir byen, ligger
de idylliske slottene, det ene vakrere enn det andre. Jeg er
temmelig sikker på at det er i et av disse slottene du er nå.
Når vi først er inne på Bath, vil jeg fore deg med noen
Gode Bath-tips

Bildet til venstre er det Audrey som har tatt, og det viser
en del av The Royal Crescent i sentrum av Bath. Arkitekten bak
The Royal Crescent og det like berømte Circus, heter John Wood.
Bygningene ble oppført mellom 1754 og 1775.

1 kommentar:

  1. Flott! Håper jeg kommer dit i år - har lagt det inn i reiseplanen min, ved siden av München og kulturbyen Vilnius. Men Bath er topp prioritet!

    Har logget meg inn på Zoho Writer i kveld.
    Har også slettet fra bloggen min. Tar tid å bli kjent med alle verktøyene.

    liv

    SvarSlett